Monday 31 October 2011

Pembacaan

Aku sedang membaca buku bertajuk :

'WHY MEN MARRY BITCHES' by Sherry Argov...bunyi macam agak keras tapi banyak isirungnya yang sedang menusuk ruang fikiran aku...akan cuba dirumuskan sedikit masa lagi di blog ini...insyaAllah...setelah hampir separuh aku baca buku ni, ada banyak kebenaran yang diperkatakan oleh Sherry Argov mengenai tepat  ke arah tindakan aku sebagai seorang perempuan dan al-hasil, aku belajar BERSABAR kerana ada sesuatu yang perlu dipelajari tentang seorang LELAKI...Syukran Ya Allah...Jika ini jalan dan petunjuk Mu, Kau tetapkan hati aku, redhalah ke atas diriku dan bantulah aku Ya Allah...

Ini adalah buku ke 2 berkaitan PERHUBUNGAN LELAKI DAN PEREMPUAN yang aku baca in English version, 1st book is LOVE SMART by Dr Phil McGraw...Interesting!!! Need to summarize here too, I thought...

No comments:

Post a Comment

KEMBARA 6 NEGARA - SINGAPURA (TRANSIT)

Bahagian 1 - Dari Penang Airport ke Changi Airport, Singapore ❤ ALHAMDULILLAH, SYUKUR KE HADRAT ALLAH SWT ...itu sahaja ungkapan bagi rezeki...